Jesteś tutaj: E-rolki.pl » Dział pomocy » Jak dokonać zakupu

Jak dokonać zakupu, czyli Poradnik Kupującego

W sklepie internetowym www.e-rolki.pl Klient dokonuje zakupu poprzez wybranie produktu spośród dostępnych kategorii. Kupowanie w www.e-rolki.pl jest całkowicie bezpieczne o czym więcej można przeczytać w zakładce Bezpieczeństwo, Klient jest na bieżąco informowany o postępach w realizacji zamówienia e-mailem oraz ma stały dostęp do Panelu Klienta i swoich danych.

Kupowanie w e-rolki.pl jest szybkie, proste i wygodne (3 proste kroki):

1. KROK. Zarejestruj się / Zaloguj się


Aby korzystać z naszego sklepu internetowego należy się zarejestrować.
Rejestracja, czyli podanie danych osobowych oraz adresu do wysyłki zamówienia jest całkowicie darmowa. Posiadanie konta w e-rolki.pl jest bezpłatne, niezobowiązujące, nie wiąże się z żadnymi opłatami abonamentowymi. Rejestracja oznacza że Klient zakładając je akceptuje regulamin sklepu.

Dzięki rejestracji Klient będzie pewien, że zakupiony towar trafi pod wskazany adres. Będzie mógł wybrać sposób płatności i rodzaj dostawy najbardziej odpowiadający Swoim wymaganiom. Dodatkowo otrzyma elektroniczne potwierdzenie zamówienia (na e-mail), który jest dowodem zawarcia transakcji.

Jeśli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, zrób to teraz ZAREJESTRUJ SIĘ >>

Jeśli masz już konto w www.e-rolki.pl  ZALOGUJ SIĘ >>
 

2. KROK. Szukanie przedmiotu

Wyszukiwać towary w sklepie internetowym e-rolki.pl można na kilka sposobów.
- Wybranie z Menu KATEGORIE grupę towarów, która Cię interesuje.
- Wpisanie szukanego słowa w wyszukiwarce.
Szczegółowe informacje na temat dostępnych sposobów wyszukiwania znajdują się Tutaj.

Po znalezieniu żądanego produktu należy kliknąc ikonkę

Do Koszyka

 

Przed dodaniem produktu do koszyka, należy wybrać odpowiednie parametry produktu tj. rozmiar, kolor, model itp.

 

3. KROK. Potwierdzenie zamówienia

Potwierdzenie zamówienia, wybór sposobu płatności i rodzaju dostawy.

Aby sprawdzic co znajduje się w Koszyku oraz sfinalizowac transakcje należy kliknąc ikonkę ikonka koszyk .
Po wybraniu tej opcji Klient jest przenoszony na stronę z zawartością koszyka. Lista zamówionych towarów wyświetli się ponownie celem sprawdzenia poprawności. W tym miejscu można jeszcze modyfikować zamówienie kasując produkty lub zmieniając ich ilość.

Koszyk zestawia razem wszystkie produkty które Klient ma zamiar kupić. Znajduje się podsumowanie całego zamówienia – Klient może na bieżąco śledzić jak zmienia mu się wartość zamówienia oraz koszty dostawy, po usuwaniu lub dodawaniu do koszyka nowych produktów.

Przed potwierdzeniem zamówienia, należy także wybrać sposób płatności i dostawy.

Informacje o płatnościach
Należy sprawdzić, czy dane związane z fakturą są prawidłowe. W razie błędu proszę je poprawić naciskając  "Zmień adres".

Forma płatności:
1. Wybierając sposób płatności Przelew - obniżają Państwo koszty wysyłki oraz dodatkowo w wielu wypadkach mogą Państwo otrzymać wysyłkę za darmo w ramach promocji.
2. Wybierając płatność za pobraniem - płacicie Państwo za zamówiony towar oraz wysyłkę kurierowi lub listonoszowi przynoszącemu paczkę.
3. Wybierając Platnosci On LINE - płacą Państwo przy pomocy kart płatniczych i przelewów bankowych . System płatnosci on-line jest obsługiwany szyfrowanym połączeniem (SSL) za pośrednictwem serwisu Płatności.pl. Jest to bardzo bezpieczny i powszechny system płatności internetowych.
4. PayPal - Dla posiadaczy kont PayPal


Informacje o dostawie
Proszę sprawdzić czy adres dostawy się zgadza. W razie błędu proszę go poprawić naciskając "Zmień adres". Powyżej znajduje się Sposób wysyłki, opis kosztów oraz czas realizacji przesyłki. Następnym krokiem jest wybór preferowanego rodzaju dostawy.

 Gdy Klient jest już pewny swojego wyboru wybiera przycisk "DO KASY"

UWAGA: Jeżeli nie posiadacie Państwo u Nas jeszcze swojego bezpłatnego konta proszę je założyć (Krok 1).

Potwierdzenie zamówienia
Jeżeli dane końcowe są poprawne należy zaakceptować zamówienie wybierając przycisk "Potwierdzenie zamówienia".

Na stronie pojawi się komunikat:
 

Twoje Zamówienie Zostało Przyjęte!



Aby miec pewnośc, iż zamówienie zostało wysłane, prosze sprawdzic skrzynkę e-mail,  gdyż  w momencie wysłania go do Naszego systemu, Klient powinien otrzymać e-mail od e-rolki.pl ze szczegółami zamówienia. W każdej chwili mogą Państwo sprawdzić swoje zamówienia logując się i wybierając opcję "Moje konto"
 

Brak informacji o przeglądanych produktach.