Warunki Gwarancji
Gwarancje:
Towary dostępne w E-rolki.pl objęte są gwarancją producenta. Okres gwarancji znajduje się w opisach poszczególnych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby towary dostępne na Naszych stronach były najwyższej jakości.
Wszystkie paczki nadajemy Pocztą Polską jako priorytet lub za pośrednictwem firm kurierskich OPEK lub GLS. Paczki są ubezpieczone - to znaczy że w razie zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki Klient otrzymuje nowy towar , a my dochodzimy odszkodowań w procedurach reklamacyjncyh.
UWAGA:
Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt był używany czy dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.
Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm firmowych lub plomb naklejonych na przesyłkę.
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze biurem obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostaną w nim jakieś wady techniczne lub zaistniałe podczas dostawy uszkodzenia mechaniczne, należy skontaktować się z nami, poprzez formularz kontaktowy, opisując dokładnie typ uszkodzenia. E-rolki.pl ma 14 dni na rozpatrzenie gwarancji.
UWAGA:
Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt był używany czy dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.
Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm firmowych lub plomb naklejonych na przesyłkę.
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze biurem obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostaną w nim jakieś wady techniczne lub zaistniałe podczas dostawy uszkodzenia mechaniczne, należy skontaktować się z nami, poprzez formularz kontaktowy, opisując dokładnie typ uszkodzenia. E-rolki.pl ma 14 dni na rozpatrzenie gwarancji.